În ciuda dezvoltării tehnologiilor de comunicare online, cum ar fi mesageria instantanee și apelurile video, e-mailul este încă mijlocul preferat și adesea cel mai eficient pentru a desfășura afaceri în prezent. A avea o adresă de e-mail profesională creează impresia că sunteți o companie credibilă și de încredere și este cheia pentru construirea încrederii clienților.

Ce este o adresă de e-mail profesională?

Dacă conduci o afacere online sunt șanse să ajungi la clienți potențiali sau existenți prin e-mail. Deoarece e-mailul este adesea primul punct de contact pentru clienți, crearea unei adrese de e-mail profesionale, utilizată exclusiv pentru comunicațiile de afaceri este crucială.

De ce  trebuie să utilizezi o adresă de e-mail profesională

Adresa ta de e-mail profesională reflectă marca și le spune clienților potențiali cât de serios ar trebui să fie afacerea. Iată câteva motive pentru care ar trebui să utilizezi o adresă de e-mail profesională pentru a-ți construi marca și a menține relațiile cu clienții.

Crearea unei imagini profesionale

Crearea unei adrese de e-mail profesionale este una dintre cele mai bune modalități de a arăta credibil online. Deoarece adresa de e-mail este probabil primul lucru la care se gândesc clienții atunci când doresc să te contacteze. Ea formează o parte vitală a identității mărcii. Folosirea unei adrese de e-mail de afaceri precum cosmin@facturone.com are un ton mai profesionist decât utilizarea unui e-mail de afaceri fără un site web (de exemplu, cosmin8475@hotmail.com).

Păstrarea unei identități de brand consistente

O adresă de e-mail profesională care se potrivește mărcii poate crește vânzările și satisfacția clienților. Pe măsură ce compania dvs. crește, poți oferi angajaților propriile adrese de e-mail profesionale asociate cu numele de domeniu, cum ar fi cosmina.ducu@facturone.com sau roxana@facturone.com. Acest lucru îi ajută pe clienți să-ți recunoască și să-și amintească marca, întărind ideea că compania ta este bine stabilită și de încredere.

Adresa dvs. de e-mail profesională reflectă marca și le spune clienților potențiali cât de serios ar trebui să ia afacerea dvs. Iată câteva motive pentru care ar trebui să utilizați o adresă de e-mail profesională pentru a vă construi marca și a menține relațiile cu clienții.

Evitarea filtrelor de spam

Furnizorii de e-mail folosesc adesea nume de domenii pentru a face distincția între e-mailurile legitime și cele spam. Deoarece oricine poate crea un cont de e-mail gratuit, e-mailurile de la furnizorii de e-mail gratuiti au mai multe șanse să fie marcate ca spam. Dimpotrivă, utilizarea unei adrese de e-mail profesionale conectată la numele dvs. de domeniu este un semn de credibilitate, reducând probabilitatea ca filtrele de spam să semnaleze e-mailurile dvs. de afaceri ca nedorite.

Organizarea e-mailurilor pe departamente sau scop

Cu un nume de domeniu personalizat, puteți configura anumite adrese de e-mail pentru a canaliza e-mailurile către departamentele potrivite. Adresele de e-mail profesionale, cum ar fi sales@facturone.com sau support@facturone.com, nu numai că organizează fluxurile de lucru prin e-mail pentru angajații, dar se asigură și că clienții primesc răspunsuri de la o adresă de e-mail consecventă și de încredere atunci când îți contactează compania.

De ce să alegi o platformă criptată

Alegerea furnizorului de e-mail potrivit este esențială pentru succesul companiei deoarece e-mailurile de afaceri pot conține informații sensibile despre clienții și despre companie. Păstrarea lor în siguranță și confidențialitate ar trebui să fie o prioritate de top.

Potonmail este un serviciu de e-mail criptat care protejează confidențialitatea cliențilorcu funcții de criptare și securitate de ultimă generație. Credem că toată lumea ar trebui să poată alege cum sunt partajate datele și cu cine.

Confidențialitate

Când utilizați Proton Mail, toate e-mailurile schimbate în cadrul companiei tale sunt criptate automat de la capăt la capăt (E2EE), ceea ce înseamnă că numai expeditorul și destinatarul pot citi conținutul mesajelor. Toate atașamentele de e-mail pe care le trimiți din căsuța de e-mail Proton Mail sunt, de asemenea, criptate și stocate automat folosind criptarea cu acces zero pe serverele noastre.

Dacă destinatarul nu folosește Proton Mail, poți utiliza caracteristica Encrypt for Outside pentru a comunica în siguranță cu el. Pentru a citi mesajul, destinatarul trebuie să introducă o parolă convenită anterior. Encrypt for Outside acceptă, de asemenea, criptarea end-to-end a atașamentelor, astfel încât toate fișierele sunt private și accesibile numai destinatarului tău.

Facturone reinițializează libertatea pe internet!

E-Factura la Facturone

Instrucțiuni despre cum să emiți E-factura către ANAF

Încearcă gratuit programul de facturare

Primul program de facturare criptat din lume!

Articole recente:

Revoluția AI în Sectorul Financiar

Revoluția AI în Sectorul Financiar

În era digitalizării rapide, inteligența artificială (IA) transformă sectorul financiar, inclusiv facturarea online. IA automatizează procesele repetitive, economisind timp și reducând erorile. Algoritmii de analiză predictivă ajută la gestionarea fluxului de numerar și identificarea riscurilor de neplată. Securitatea datelor este îmbunătățită prin detectarea fraudelor, iar experiența utilizatorilor este optimizată cu asistență virtuală 24/7. Integrarea platformelor de facturare cu alte sisteme financiare facilitează un management mai eficient. Facturone este în fruntea acestei revoluții, oferind soluții avansate care îmbunătățesc eficiența, securitatea și experiența utilizatorilor, ajutând companiile să rămână competitive în era digitală.

citește mai mult
Înregistrează-te și primești GRATUIT pachetul pentru microîntreprinderi

Înregistrează-te și primești GRATUIT pachetul pentru microîntreprinderi

Descoperă cum Facturone simplifică tranziția la e-Factura în România. Înregistrează-te pentru a emite e-facturi gratuite, cu transmitere automată în SPV, și primești pachetul MICRO gratuit timp de un an. Află totul despre etapele implementării e-Factura și cum să te conformezi noilor reglementări fără bătăi de cap. Alătură-te azi și modernizează-ți afacerea cu Facturone!

citește mai mult

Citește mai multe articole din categorie:

Stimularea investițiilor: bonificație de 3% pentru firme

Companiile care plătesc la termen impozitul micro și impozitul pe profit trimestrial ar putea beneficia de o bonificație de 3% pentru investiții, conform unui proiect de lege adoptat la Senat....

Sfârșit de an fiscal – redirecționează impozitul pe profit

Începând cu 1 Ianuarie 2022, Legea 322/2021 a introdus un mecanism ce permite contribuabililor să redirecționeze sumele neutilizate din sponsorizări, acte de mecenat sau burse private din impozitul...

Schimbare financiară: reforma fiscală rescrie regulile plăților

Pe 11 noiembrie, Legea Reformei Fiscale aduce modificări semnificative în privința plafoanelor pentru tranzacțiile în numerar ale firmelor. Această schimbare, inclusă în Legea nr. 296/2023,...

Obligativitatea e-Factură din 1 ianuarie 2024

După solicitarea făcută de România în ianuarie 2022 pentru o derogare privind implementarea obligatorie a sistemului e-Factură pentru toate companiile în relația B2B, Consiliul UE a oficializat...

Prioritate în magazine pentru gravide și părinți din 22 octombrie

O nouă lege, ce intră în vigoare din 22 octombrie, aduce schimbări importante pentru femeile însărcinate și persoanele însoțite de copii mici. Descoperă cum vor beneficia de prioritate la casieriile...

Majorarea salariului minim din octombrie 2023

Cu intrarea în vigoare a Hotărârii de Guvern nr. 900/2023, care stabilește un salariu minim brut de 3.300 de lei începând cu 1 octombrie 2023, angajatorii se confruntă cu mai multe formalități...

Creșterea impozitului minim pe cifra de afaceri

Introducerea unui impozit minim pe cifra de afaceri pentru plătitorii de impozit pe profit cu afaceri de peste 50 de milioane de euro este o măsură care ridică numeroase semne de întrebare pentru...

Vechimea pentru pensie poate fi achiziționată până în 2024

Cei care doresc să acopere perioade în care nu au contribuit la sistemul de pensii de stat au acum o oportunitate până la sfârșitul anului 2024, datorită unei recente ordonanțe publicate în...

Tichetele de masă cresc valoric din 1 august și 1 ianuarie 2024

Tichetele de masă vor fi majorate de la 1 august (35 lei) și apoi de la 1 ianuarie (40 lei), conform unei ordonanțe de urgență oficializate joi. Această măsură a fost luată în urma discuțiilor cu...

UE propune reglementarea deconectării angajaților după programul de muncă

Într-o lume tot mai conectată digital, nevoia de a stabili limite clare între viața personală și profesională devine tot mai presantă. În acest context, o nouă directivă europeană are potențialul de...

Încearcă gratuit programul de facturare

Primul program de facturare criptat din lume!