Conflictul despre ePrivacy Regulation se discută de doi ani, iar Germania este unul dintre obstacolele din calea protecției datelor. La Bruxelles, de la primul draft și până azi au existat o serie de revizuiri, rapoarte despre progres și declarații, însă până astăzi nu s-a ajuns la niciun consens.

În ultimul timp, grație unui compromis, ePrivacy Regulation ar putea fi implementată în 2020 și ar intra efectiv în vigoare în 2022, după o perioadă de tranziție. Nu se știe dacă lumea internet va putea rezista atât de mult timp, deoarece conflictele dintre companii, utilizatori și ofițerii responsabili cu protecția datelor amenință să escaladeze.

ePrivacy Regulation este de cele mai multe ori denumită ”sfârșitul erei cookie”. Astfel, companiile ar trebui să mai poată urmări utilizatorii online doar în schimbul consimțământului acordat de aceștia.

Toată tevatura pe tema protecției datelor constituie o dilemă pentru companiile de date, la fel cum este și pentru consumatori. Fără tracking, companiile se confruntă cu amenințarea pierderii controlului asupra utilizatorilor de internet. Însă, i-ar putea flanca pe utilizatorii cu sistemele de login și astfel ar putea obține consimțământul permanent și mai ușor.

Facturone reinițializează libertatea pe internet!