La Facturone încurajăm de fiecare dată utilizatorii să ne trimită pe suport sugestii, idei sau probleme. Fără feedbackul vostru nu am putea niciodată să perfecționăm produsul.

Deoarece în unele mesaje ni s-a reproșat că nu lansăm imediat ideile trimise, pentru a evita supărările, vreau să explic și să definesc detaliat cum funcționează la Facturone sistemul de îmbunătățiri sau reparații probleme (bug-uri).

Atunci când se detectează o problemă, primul pas este să înțelegem care este situația și apoi o reproducem. Următorul pas este să definim gravitatea acesteia și să o prioritizăm.

Avem 5 tipuri de priorități, le listez în funcție de gradul ridicat de importanță și de implementare:

  • Blocker – când se blochează aplicația și nu se mai poate folosi programul de către niciun utilizator. Exemplu: nu se poate loga în aplicație.
  • Critical – foarte important. Afectează utilizarea programului pentru un număr ridicat de utilizatori. Exemplu: un număr mare de utilizatori întâmpină dificultăți atunci când accesează interfața Frontend sau utilizatorii nu pot emite o factură.
  • Major – de rezolvat rapid. Problema afectează funcționalitatea majoră și există o soluție, dar nu este evidentă sau poate fi dificil de pus în practică. Este o problemă importantă, dar care nu neapărat blochează activitatea utilizatorului în munca de zi cu zi.
  • Minor – sunt probleme care nu afectează deloc funcționalitatea, chiar dacă poate să deranjeze vizual. Exemplu: un mesaj de eroare aleator sau o fereastră necentrată.
  • Trivial – sunt problemele sau sugestiile cu care putem trăi. Exemplu: un link a fost deschis în aceeași fereastră și nu într-o fereastră nouă.

De asemenea, în funcție de câți utilizatori raportează aceeași problemă, putem ridica prioritatea mai sus, de exemplu o funcție de la Trivial o punem actualiza la Minor sau Major.

Securitatea și intimitatea pe primul loc

Unul dintre lucrurile pe care le prețuim foarte mult este securitatea și intimitatea conturilor utilizatorilor. Chiar putem spune ca suntem fanatici din acest punct de vedere. Lansăm o serie de actualizări în avans, cercetăm zilnic noutățile și ce am putea îmbunătăți tocmai pentru a proteja intimitatea și securitatea conturilor.

Va rog să ne trimiteți în continuare feedback-uri, deoarece noi citim toate mesajele, le sortăm și le adăugăm la implementare în funcție de stare lor explicată mai sus.

Facturone reinițializează libertatea pe internet!