Comunicarea cu clienții este esențială pentru supraviețuirea business-urilor, indiferent că sunt din mediul online sau offline. Cu toate acestea, odată cu venirea pandemiei, pentru afacerile clasice păstrarea clienților a fost o adevărată provocare. Astfel, mulți au ales să își mute activitatea în online, schimbare care a venit cu numeroase necunoscute.
- Cum îmi promovez serviciile/produsele?
- Ce rețele de socializare trebuie să utilizez?
- Cum mențin legătura cu clienții?
Ei bine, pentru a fi cu adevărat prezent în mediul online cu propria afacere ai nevoie de un site de prezentare. Util și rapid, poți folosi DivSea. Este o arhitectura inteligentă, securizată în cloud care îți permite să dezvolți rapid un site sau blog fără cunoștințe de programare.
Îți vine să crezi? În funcție de tipul afacerii vei găsi template-uri gata realizate. Îți poți crea pagina dintr-o gamă largă de blocuri deja proiectate și aplicabile pentru orice fel de conținut.
Foarte important! Nu mai este nevoie să te gândești la backup-uri, plugin-uri, uptime, servere, mysql, cdn, caching, securitate, programare. Ai nevoie doar de conținut, idei și culori adecvate, restul le-am rezolvat deja noi.
Despre securitate
Nu îți face griji! Securitatea este prioritatea noastră numărul 1. Investim atât în software, cât și în servere situate în regiuni strategice din întreaga lume pentru ca site-ul tău să fie accesibil instant de orice utilizator indiferent de țara în care se află.
Rețelele de socializare
Când vine vorba despre rețelele de socilizare, cred că toată lumea a auzit de platformele Facebook, Instagram, TikTok sau Youtube. Este bine să fii prezent în cât mai multe locuri, dar în funcție de tipul de afacere și de clienții cărora te adresezi poți alege una sau două dintre ele. În cazul în care nu te descurci cu gestionarea acestor platforme, îți recomandăm să alegi o companie specializată în acest domeniu.
Comunicarea cu clienții
Pe lângă rețelele menționate anterior, orice afacere trebuie să aibă un blog. Poți aborda diferite subiecte despre care să scrii, fie în legărută cu ceea ce promovezi, fie subiecte care ți se par de interes pentru clienții tăi.
Nu uita de newsletter! Este foarte importat să abordezi această strategie când vine vorba despre comunicare. Printr-un email îți poți anunța pe clienți despre noutățile pe care le oferi, prețuri și multe altele. Cu mai multe detalii despre acest subiect vom reveni în articolul următor.
Facturone reinițializează libertatea pe internet!
E-Factura la Facturone
Instrucțiuni despre cum să emiți E-factura către ANAF
Încearcă gratuit programul de facturare
Primul program de facturare criptat din lume!
Articole recente:
Revoluția AI în Sectorul Financiar
În era digitalizării rapide, inteligența artificială (IA) transformă sectorul financiar, inclusiv facturarea online. IA automatizează procesele repetitive, economisind timp și reducând erorile. Algoritmii de analiză predictivă ajută la gestionarea fluxului de numerar și identificarea riscurilor de neplată. Securitatea datelor este îmbunătățită prin detectarea fraudelor, iar experiența utilizatorilor este optimizată cu asistență virtuală 24/7. Integrarea platformelor de facturare cu alte sisteme financiare facilitează un management mai eficient. Facturone este în fruntea acestei revoluții, oferind soluții avansate care îmbunătățesc eficiența, securitatea și experiența utilizatorilor, ajutând companiile să rămână competitive în era digitală.
Cum mă înscriu corect la ANAF SPV (video)
Urmărește tutorial video E-Factura la FacturoneInstrucțiuni despre cum să emiți E-factura către ANAFÎncearcă gratuit programul de facturarePrimul program de facturare criptat din...
Cum verific daca am un certificat inrolat corect la ANAF SPV
Pentru a verifica dacă certificatul digital este înrolat corect în SPV ANAF, accesează link-ul:ANAF - Verificare status autentificare. În cazul în care întâmpini un mesaj de eroare, contactează...
Înregistrează-te și primești GRATUIT pachetul pentru microîntreprinderi
Descoperă cum Facturone simplifică tranziția la e-Factura în România. Înregistrează-te pentru a emite e-facturi gratuite, cu transmitere automată în SPV, și primești pachetul MICRO gratuit timp de un an. Află totul despre etapele implementării e-Factura și cum să te conformezi noilor reglementări fără bătăi de cap. Alătură-te azi și modernizează-ți afacerea cu Facturone!
Trimite e-Factura cu Facturone
Pasul 1 - Autorizare Facturone in ANAF SPV Accesează Setări -> E-Factura și click pe "Autorizare" Dacă deții deja un certificat digital în calculator prin USB sau certificat în cloud, poți...
Stimularea investițiilor: bonificație de 3% pentru firme
Companiile care plătesc la termen impozitul micro și impozitul pe profit trimestrial ar putea beneficia de o bonificație de 3% pentru investiții, conform unui proiect de lege adoptat la Senat....
Sfârșit de an fiscal – redirecționează impozitul pe profit
Începând cu 1 Ianuarie 2022, Legea 322/2021 a introdus un mecanism ce permite contribuabililor să redirecționeze sumele neutilizate din sponsorizări, acte de mecenat sau burse private din...
Detalii privind garanția-returnare pentru un mediu sustenabil
Românii sunt invitați să facă parte dintr-o inițiativă inovatoare ce aduce beneficii atât mediului, cât și economiei locale: Sistemul de Garanție-Returnare (SGR). Iată cum funcționează acest...
Inovație în Facturare: Serviciul e-Factura Automatizat, în curând la Facturone
Stimați clienți, Suntem încântați să vă anunțăm că lucrăm la implementarea unui nou serviciu inovator: e-Factura cu trimitere automată! Acest serviciu va facilita procesul de facturare,...
Citește mai multe articole din categorie:
Încearcă gratuit programul de facturare
Primul program de facturare criptat din lume!